پنجشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
تمدید مهلت ارسال آثار به جایزه شعر و داستان «کرونا را شکست می‌دهیم»

مهلت ارسال آثار به جایزه شعر و داستان «کرونا را شکست می‌دهیم» به‌دلیل استقبال گسترده نویسندگان و شاعران کشور از این رویداد تا ۳۱ فروردین‌ماه جاری تمدید شد.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر در این باره به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر گفت: فراخوان این رویداد اسفندماه ۹۸ با هدف تشویق مردم به ماندن در خانه و با توجه به برطرف کردن نیازهای فرهنگی خانواده‌های استان بوشهر و تولید آثار فاخر در این برهه زمانی بحرانی منتشر شد.

به گفته امید پارسایی‌فر، محورهای موضوعی این رویداد ادبی عبارتند از: «مقابله با کرونا»، «خانواده، کرونا را شکست می‌دهد»، «رعایت بهداشت فردی»، «پرستاران و پزشکان؛ پیشگامان مبارزه با کرونا»، «نوروز در خانه می‌مانیم» و «روز طبیعت و محیط زیست».

وی افزود: شاعران محلی‌سرا، داستان‌نویسان و طنزپردازان در این شرایط نقش مهمی در ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه ایفا می‌کنند و حوزه هنری استان بوشهر در حال جمع‌آوری این آثار است.

رئیس حوزه هنری در خصوص شرایط حضور در این رویداد ادبی گفت: شاعران و نویسندگان سراسر کشور می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. هر نویسنده یا شاعر می‌تواند ۶ اثر به دبیرخانه جایزه ارسال کند. محدودیتی در قالب شعری وجود ندارد. داستان‌ها می‌توانند به‌صورت کوتاه یا بلند باشند. آثار به صورت فایل word ارسال شود. آثار ارسالی باید به همراه نام و نام خانوادگی صاحب اثر، تخصص هنری، تلفن همراه، آدرس دقیق پستی، بیوگرافی و عکس هنرمند ارسال شود.

به گفته وی، آثار دریافتی به‌صورت کتاب یا در فضای مجازی منتشر خواهد شد. همچنین به آثار برگزیده جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت.

پارسایی‌فر در پایان یادآور شد: متقاضیان برای حضور در این رویداد می‌توانند تا ۳۱ فروردین‌ماه جاری آثار خود را به پست الکترونیکی حوزه هنری به نشانی artbushehr10@gmail.com ارسال کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره همراه ۰۹۱۷۴۰۰۶۷۹۴ تماس برقرار کنند.
                                                                                         
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها